Introducing «Gotham», the gritty brand-new FOX show that portrays the first several years of James Gordon, famed Commissioner of Gotham City and flat-footed friend to Batman. We see Gotham City within the previous fame, we obtain the opportunity to understand just why the metropolis is really as dirty and corrupt as it is and we also’re additionally released to many iconic villains in their teenage forms.

The producers of Gotham clearly struggled to quickly attain an edgy and gritty experience your tv show but if you want to make it even much more edgy what now ?? Create Jim Gordon’s fiancé, Barbara Keene a sexy and strong bisexual woman that’s what!

We’ll admit. I am a bit of a geek therefore trust me, when the comics had recommended Commissioner Gordon’s partner liked to try out both sides of the industry, i’d have recognized about any of it. In the early periods of «Gotham», it really is disclosed that future Mrs. Gordon (starred by Erin Richards) has received a past commitment with Detective Renee Montoya (played by Victoria Cartagena). Without such as any spoilers, there is recently been significant amounts of stress as Montoya has actually issues about Jim Gordon and his activities regarding the energy. That he is combined with Harvey Bullock truly hasn’t helped with Gordon’s reputation.

It’s a fascinating look into bisexual connections and how potential interactions establish or tend to be affected when old skeletons leave the dresser. Are Detective Montoya’s problems valid? Can there be even more envy a part of her measures than pure police work? Anyway we frequently get a glimpse in the form of individual Barbara Keene is interested in. No matter if the woman is in a straight or lesbian connection, it really is obvious she likes an even more «take-charge» individual. We, like many women are enthusiastic about watching a lot more of this fictional character and a lot more interactions such as this represented in prime-time television shows.

Give it a try: bisexualpeopledating.com/bisexual-hookup.html

AUXILIADORA GIL RODRÍGUEZ

Natural de Sevilla, realiza sus estudios musicales en el C.S.M. «Manuel Castillo» de dicha ciudad, donde obtiene el Título Superior de Piano, bajo la dirección de Ana Guijarro, y el Título de Música de Cámara. Máster en “Patrimonio Musical” por la UNIA en 2013 y doctora en Historia del Arte por la Universidad de Sevilla en 2019. En 2020 ha sido premiada con el accésit en la modalidad de Arte del concurso de monografías Archivo Hispalense.

Desde 1992 es profesora titular de Piano y compagina la docencia con la actividad concertística, con especial interés en el repertorio de música de cámara. Como solista, así como con diversas formaciones camerísticas, ha ofrecido recitales en diversas ciudades de España, Italia y Holanda. En 2015 interpretó el Concierto para Piano y Orquesta nº 1 de Manuel Castillo con la OSC bajo la dirección de Juan García Rodríguez.

Entre otras publicaciones, es autora de: “El Concierto para piano y orquesta nº 1 (1958) de Manuel Castillo (1930-2005). Punto de partida para una aproximación a su repertorio sinfónico”. En CUADRADO MÉNDEZ, Francisco José, MAHEDERO RUIZ, Benito y SÁNCHEZ LÓPEZ, Israel (coords.), En torno a Manuel Castillo. Granada, Libargo, 2016, págs. 229-265; “La música en la corte de los Montpensier”. En LUENGO GUTIÉRREZ, Pedro (coord.), Espacios sonoros en Sevilla: 1600-1936. Granada, CDMA, 2020; GIL RODRÍGUEZ, Auxiliadora. Paisaje musical de la Sevilla decimonónica a través de Eugenio Gómez Carrión (1786-1871): instituciones, repertorios y músicos. Sevilla, Diputación de Sevilla, 2022.

JUAN RONDA MOLINA

Valencia, 1971. Realizó sus estudios en los conservatorios de Valencia y Sevilla, obteniendo en éste el título de profesor superior de flauta.

Como profesor ha impartido varios cursos de perfeccionamiento y colabora asiduamente con la Orquesta Joven de Andalucía. Asimismo, ha sido profesor de la Academia de Estudios Orquestales Baremboim-said y del Máster en Interpretación de la Universidad Internacional de Andalucía durante varias ediciones, impartiendo tanto clases de flauta como de música de cámara.

Ha interpretado como solista el “Concierto para flauta y orquesta en Sol Mayor” KV. 313, el “Concierto para flauta y arpa en Do Mayor” KV. 299, “Concierto para vientos, arpa y orquesta” de Paul Hindemith y el “Dúo Brillante” sobre Guillermo Tell para flauta y oboe, todos ellos con la Real Orquesta Sinfónica de Sevilla.

Actualmente es flauta solista de la Real Orquesta Sinfónica de Sevilla, puesto que ocupa desde la fundación de dicha orquesta en 1991.